Често поставувани прашања (ЧПП)

Како да нарачам?

Како да нарачам?

Дали се плаќа испораката?

Дали се плаќа испораката?

Како се врши плаќањето?

Како се врши плаќањето?

За колку време се врши испорака на пратка?

За колку време се врши испорака на пратка?

Каде се наоѓа вашата продавница?

Каде се наоѓа вашата продавница?

Што се случува доколку не сум на наведената Адреса во моментот на испорака?

Што се случува доколку не сум на наведената Адреса во моментот на испорака?

Како можам да го заменам или вратам производот?

- Замена на производ се врши во рок од 14 дена од приемот на пратката.  Производот треба да биде во оригиналното пакување, да не биде перен, носен или пеглан. Доставата при процес на замена е на сметка на купувачот. Откако вашата нарачка ќе биде доставена,ве молиме проверете го производот и доколку на него има видливи оштетување или производот не е во согласност со вашата нарачката, контактирајте не на телефонските броеви 075 330 699 \ 076 455 609 во рок од 24часа од приемот на пратката. Akcija.com.mk ги превзема трошковите за враќање или замена на производот доколку производот е пристигнат со фабричка грешка, оштетен при транспорт или не одговара на Вашата нарачка.

ПОПУСТИ И ПРОМОЦИИ

Зачленете се во Попуст клубот на akcija.com.mk и бидете во тек со најновите акции, попусти и промоции на akcija.com.mk.

ПЛАЌАЊЕ И ИСПОРАКА

КОНТАКТ ИНФОРМАЦИИ

Back to top